Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Stay hungry. Stay foolish
Data dodania: 2014-10-19 15:56:24Przegrywasz, gdy zaczynasz kalkulować. Kiedy marzy się Tobie, że w końcu dobrze poznałeś swój region, swoich klientów. Kiedy przychodzi najwyższy czas, aby odcinać kupony. Powinno być łatwiej i spokojniej. Trochę odpoczniesz, a potem zobaczymy… Bo przecież, im większa realizacja Twoich celów, tym większe cele na kolejny cykl promocyjny. To może nie będę szalał. Dlatego nie wykorzystujesz wszystkich szans rynkowych. Nie zależy Ci, aby być rzeczywiście pierwszym lub w top 10. Upadek z góry przecież będzie bolesny. To po co?
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.