Stay hungry. Stay foolish

Data dodania: 2014-10-19 15:56:24
Stay hungry. Stay foolish

Przegrywasz, gdy zaczynasz kalkulować. Kiedy marzy się Tobie, że w końcu dobrze poznałeś swój region, swoich klientów. Kiedy przychodzi najwyższy czas, aby odcinać kupony. Powinno być łatwiej i spokojniej. Trochę odpoczniesz, a potem zobaczymy… Bo przecież, im większa realizacja Twoich celów, tym większe cele na kolejny cykl promocyjny. To może nie będę szalał. Dlatego nie wykorzystujesz wszystkich szans rynkowych. Nie zależy Ci, aby być rzeczywiście pierwszym lub w top 10. Upadek z góry przecież będzie bolesny. To po co?

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

dr Paweł Ciąpała, dr Mikołaj Pindelski

dr Paweł Ciąpała

dr Paweł Ciąpała

Dyrektor Generalny Ipsen Poland, kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze Sales&Marketing. Absolwent programów szkoleniowych w IMD, Kellogg School of Management, Wharton School. Współpracuje ze Szkołą Główną Handlową jako guest speaker.

Firma: Ipsen Poland

Kontakt z autorem: pawel.ciapala@gmail.com

dr Mikołaj Pindelski

dr Mikołaj Pindelski

W IMMOQEE jest partnerem oraz ekspertem w projektach tworzenia i zarządzania zespołami sprzedaży, rozwijania kompetencji pracowników oraz tworzenia i realizacji strategii sprzedaży. W Szkole Głównej Handlowej w Warszawie kierownik podyplomowych studiów Zarządzania Sprzedażą oraz Zarządzania Produktami i Usługami.

Firma: IMMOQEE, Szkoła Główna Handlowa

Kontakt z autorem: mikolaj.pindelski@immoqee.com

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy