Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Proces planowania marketingowego w firmach farmaceutycznych
Data dodania: 2014-10-19 15:53:57Jesień to tradycyjnie czas, w którym w firmach farmaceutycznych trwają intensywne prace nad planami marketingowymi na kolejne lata ze szczególnym uwzględnieniem najbliższej, rocznej perspektywy budżetowej. Chociaż przyjmuje się, że planowanie strategii powinno być procesem permanentnym i absorbować istotną część czasu menedżerów marketingu, to bieżące zadania i problemy wymuszają intensyfikację i kumulację w czasie realizacji tego zadania. Tuż po zakończeniu cyklicznych spotkań inicjujących najbardziej intratny okres dla wielu firm, rusza machina planistyczna i rozpoczyna się gorączka przygotowań.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.