Pokolenie Y w Farmacji

Data dodania: 2012-12-13 10:20:36

Ciekawe ile jeszcze liter w alfabecie zostało, żeby określać kolejne pojawiające się pokolenia. Ale do rzeczy. Nazwa pokolenia Y pojawiła się jako kontynuacja pokolenia X, gdzie X miał oznaczać nieznane i niezbadane, więc nie wiadomo czego można się po nim spodziewać. Choć iksy wychowane były w dużej mierze w poprzednim systemie i nieco pozostają nim skażone po dziś dzień, to jednak na swoje barki przyjęły odbicie się z, ich zdaniem, „beznadziei” dotychczasowego układu i stworzenia nowych grup społecznych, a zwłaszcza zamożnej, wielkomiejskiej klasy średniej. Przecież to wszystko, tę atrakcyjność życia w korporacji, dostatnie wakacje i obrastanie w dobra materialne widzieli w filmach. I wyglądało to bardzo obiecująco. To oni musieli wywalczyć i sobie, a przy okazji i reszcie, niezgorsze warunki życia, mieszkania, nowoczesne samochody, fajne restauracje, siłownie, kina itp. Dość, by znacząco zmniejszyć różnicę pomiędzy warunkami życia, powiedzmy, we Francji i w Polsce. Musieli więc dodatkowymi nakładami pracy szybko zasypać tę dzielącą nas od rozwiniętych krajów przepaść. Niezwykłe, ale w dużej mierze im (nam) się udało!

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

dr Paweł Ciąpała, dr Mikołaj Pindelski

dr Paweł Ciąpała

dr Paweł Ciąpała

Dyrektor Generalny Ipsen Poland, kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze Sales&Marketing. Absolwent programów szkoleniowych w IMD, Kellogg School of Management, Wharton School. Współpracuje ze Szkołą Główną Handlową jako guest speaker.

Firma: Ipsen Poland

Kontakt z autorem: pawel.ciapala@gmail.com

dr Mikołaj Pindelski

dr Mikołaj Pindelski

W IMMOQEE jest partnerem oraz ekspertem w projektach tworzenia i zarządzania zespołami sprzedaży, rozwijania kompetencji pracowników oraz tworzenia i realizacji strategii sprzedaży. W Szkole Głównej Handlowej w Warszawie kierownik podyplomowych studiów Zarządzania Sprzedażą oraz Zarządzania Produktami i Usługami.

Firma: IMMOQEE, Szkoła Główna Handlowa

Kontakt z autorem: mikolaj.pindelski@immoqee.com

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy