Nowe intelektualne wyzwania rynku

Data dodania: 2012-12-13 09:56:55

Ewoluujące otoczenie biznesowe wymusza zasadnicze zmiany w sposobie prowadzenia biznesu. Powszechny kiedyś model, w którym wielkość sprzedaży rosła wprost proporcjonalnie do wzrostu wielkości zespołów sprzedaży, bezpowrotnie odszedł w zapomnienie.
  Obecnie, w chwili gdy płatnik odgrywa jedną z wiodących ról w kształtowaniu rynku farmaceutycznego, gdzie rola interesariuszy rynku uległa zmianie, gdzie oczekiwania tychże interesariuszy wobec przemysłu farmaceutycznego uległy istotnym przeobrażeniom - zmianie musi ulec także sposób prowadzenia przedsiębiorstw farmaceutycznych, w tym sposób zarządzania zespołami sprzedaży i marketingu.
  Tego typu przeobrażenia wymagają nowych kompetencji od kadry zarządzającej na każdym szczeblu firmy, począwszy od przedstawiciela a kończąc na dyrektorze generalnym. Dlaczego od przedstawiciela? ...

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy