Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Nowe intelektualne wyzwania rynku
Data dodania: 2012-12-13 09:56:55Ewoluujące otoczenie biznesowe wymusza zasadnicze zmiany w sposobie prowadzenia biznesu. Powszechny kiedyś model, w którym wielkość sprzedaży rosła wprost proporcjonalnie do wzrostu wielkości zespołów sprzedaży, bezpowrotnie odszedł w zapomnienie.
Obecnie, w chwili gdy płatnik odgrywa jedną z wiodących ról w kształtowaniu rynku farmaceutycznego, gdzie rola interesariuszy rynku uległa zmianie, gdzie oczekiwania tychże interesariuszy wobec przemysłu farmaceutycznego uległy istotnym przeobrażeniom - zmianie musi ulec także sposób prowadzenia przedsiębiorstw farmaceutycznych, w tym sposób zarządzania zespołami sprzedaży i marketingu.
Tego typu przeobrażenia wymagają nowych kompetencji od kadry zarządzającej na każdym szczeblu firmy, począwszy od przedstawiciela a kończąc na dyrektorze generalnym. Dlaczego od przedstawiciela? ...
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.