Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Diabeł kryjący się za wizytą lekarską
Data dodania: 2014-12-19 16:13:22Przedstawiciel Medyczny a organizacja nowego modelu komercyjnego
Transformacja strukturalna w przemyśle farmaceutycznym zwróciła szczególną uwagę na rolę sprzedaży, gdzie najbardziej widoczna zmiana dotyczyła drastycznych redukcji w zespołach sprzedaży w Europie i w Stanach Zjednoczonych. To, argumentuje Ian Wilcox z Hay Group, jest moment nowych możliwości. Poprzez zdefiniowanie na nowo roli Przedstawiciela Medycznego oraz nowych umiejętności, jakich ta rola wymaga – a następnie zdecydowaną realizacją planu nakierowanego na klienta – firmy farmaceutyczne mogą zająć najwyższe stanowisko konkurencyjne.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.