Zza biurka i z pola

Data dodania: 2013-10-23 09:05:57

Projekt, czyli nieustanne poszukiwanie nowej energii

Wszyscy bardzo często używamy w swojej pracy słowo PROJEKT, gdyż każdy z nas w ciągu roku zapewne realizuje kilka bądź kilkanaście różnych mniejszych lub większych przedsięwzięć biznesowych. Oczywiście poważniejsze rzeczy, które realizujemy trwają czasami latami i składają się z bardzo wielu pobocznych celów, które wprowadzamy w życie, aby osiągnąć cel główny. Pierwszym z brzegu przykładem, który mam w tej chwili na myśli jest wprowadzenie nowego leku w danym segmencie rynku. Zwykle zaczynamy przygotowywać się do tego na wiele miesięcy, a nawet lat, zanim nasz produkt zaistnieje na półkach aptecznych. Niezależnie od tego jak długo i intensywnie pracujemy nad jakąkolwiek strategią zawsze dochodzimy do momentu, kiedy rynek (lub też zarząd firmy) mówi „sprawdzam”.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Jan Jodłowski

Jan Jodłowski

Jan Jodłowski

Absolwent Akademii Medycznej Wydziału Farmaceutycznego w Warszawie. Od 1998 do 2002 roku pracował jako Przedstawiciel Medycznych najpierw w firmie Pfizer, a następnie w firmie Lundbeck. Od 2002 roku pracuje w dziale marketing firmy Lundbeck i jest odpowiedzialny za strategię marketingową i promocyjną między innymi leków stosowanych w chorobie Alzheimera i chorobie Parkinsona. Stanowisko Senior Product Managera zajmuje od 2008 roku.

Firma: Lundbeck

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy