Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zdobyć lojalność apteki
Data dodania: 2013-10-22 09:23:01Reprezentant pracujący z lekiem generycznym podjął współpracę z siecią aptek, która skutecznie zamienia leki droższe na jego produkt (tańszy odpowiednik). Zadowoleni są pacjenci, bo płacą mniej, reprezentant (realizuje wyniki) oraz aptekarz – lek nie jest refundowany, więc warunki handlowe otrzymywane przez aptekę są doskonałe. Aptekarz realizował godziwe zyski przez wiele miesięcy, ale w październiku reprezentantowi skończył się budżet promocyjny. Od 2 listopada, zaraz po otrzymaniu wiadomości, że nie będzie dotychczasowych warunków – apteki sprzedają w tej kategorii inną markę. Reprezentant dzwonił do wspomnianej sieci i prosił o podtrzymanie współpracy. Obiecał, że od stycznia powrócą rabaty i pojawi się budżet na zakup dodatkowych usług od apteki. „Mam ofertę, na której zarabiam więcej” – usłyszał i manager w sieci zaprosił go do współpracy w styczniu. Czy ta apteka wykazała się brakiem lojalności? Czy powinna pomóc reprezentantowi i ze względu na dotychczasową historię, wytrzymać dwa miesiące z gorszymi warunkami, aby doczekać do stycznia? Czym jest lojalność apteki i jak ją budować?
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.