Zarządzanie strategiczne w warunkach konkurencji

Data dodania: 2015-02-27 00:16:53
Zarządzanie strategiczne w warunkach konkurencji

Zarządzanie strategiczne to ciągły i dynamiczny proces monitorowania otoczenia i zasobów przedsiębiorstwa, którego celem jest rozwój i zwiększenie konkurencyjności firmy w długim okresie. W jego wyniku organizacja tworzy i realizuje strategię, czyli program działania określający główne cele przedsiębiorstwa i sposoby ich osiągania. Wspomagane jest przez hierarchiczną strukturę, w skład której wchodzą: zarządzanie finansami, kontrola i zarządzanie marketingowe. Istotę zarządzania strategicznego stanowi zapewnienie sukcesu przedsiębiorstwa w horyzoncie strategicznym.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy