Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
W poszukiwaniu narzędzi do wzrostu efektywności oraz optymalizacji procesów wspierających
Data dodania: 2013-06-24 09:06:32Systemy CRM (Customer Relationship Management) umożliwiają definiowanie i śledzenie wszystkich informacji, komunikatów oraz podjętych akcji, związanych z danym lekarzem czy farmaceutą. Kompleksowe rozwiązania wspierające zarządzanie relacjami z klientami powinny zapewniać wspomaganie wszystkich faz kontaktu z klientem, jakim jest lekarz czy farmaceuta, począwszy od rozpoznania i identyfikacji jego potrzeb, a skończywszy na obsłudze „po-wizytowej” i analizie dokonanych działań. Obecnie na polski rynek farmaceutyczny największy wpływ mają zmiany w ustawie refundacyjnej, dlatego też efektywność oraz optymalizacja procesów wspierających zarządzanie relacjami z klientem nabierają coraz większego znaczenia.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.