W poszukiwaniu narzędzi do wzrostu efektywności oraz optymalizacji procesów wspierających

Data dodania: 2013-06-24 09:06:32
W poszukiwaniu narzędzi do wzrostu efektywności oraz optymalizacji procesów wspierających

Systemy CRM (Customer Relationship Management) umożliwiają definiowanie i śledzenie wszystkich informacji, komunikatów oraz podjętych akcji, związanych z danym lekarzem czy farmaceutą. Kompleksowe rozwiązania wspierające zarządzanie relacjami z klientami powinny zapewniać wspomaganie wszystkich faz kontaktu z klientem, jakim jest lekarz czy farmaceuta, począwszy od rozpoznania i identyfikacji jego potrzeb, a skończywszy na obsłudze „po-wizytowej” i analizie dokonanych działań. Obecnie na polski rynek farmaceutyczny największy wpływ mają zmiany w ustawie refundacyjnej, dlatego też efektywność oraz optymalizacja procesów wspierających zarządzanie relacjami z klientem nabierają coraz większego znaczenia.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Tagi

CLM, CRM

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy