Ups! Czy Farma potrafi właściwie wykorzystać Media Społecznościowe?

Data dodania: 2010-12-06 14:27:16
Ups! Czy Farma potrafi właściwie wykorzystać Media Społecznościowe?

Wytyczne dla networkingu online w firmie Roche wyznaczają nowe standardy dla branży.

Firma Roche chce opanować ryzykowną strefę komunikacji elektronicznej wydając nowy zestaw wewnątrzfirmowych narzędzi do komunikacji z udziałowcami oraz społeczeństwem za pomocą mediów społecznościowych. Inicjatywa ta jest nowością dla sektora Big Pharma - Roche twierdzi, że jest to pierwsza inicjatywa w branży ogłoszona publicznie i oparta o transparentne standardy zachowania w sieci - i wzoruje się na wskazówkach opracowanych przez inne firmy z innych branż.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy