Twórcza destrukcja

Data dodania: 2012-08-10 16:00:08
Twórcza destrukcja

Wchodzisz i widzisz. Albo wchodzisz i czujesz, że to co zastane, ci nie odpowiada. Dlaczego nie odpowiada? Ano tak do końca nie wiadomo. Gdyby trzeba było wymienić jakieś czynniki, które trzeba poprawić, lista byłaby albo pusta, albo bajecznie długa, albo mocno niepewna. Ot po prostu czujesz, że to nie to, co powinno być. A w dziale sprzedaży jeśli masz wątpliwości, to co się dzieje? To już ich nie masz.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

dr Paweł Ciąpała, dr Mikołaj Pindelski

dr Paweł Ciąpała

dr Paweł Ciąpała

Dyrektor Generalny Ipsen Poland, kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze Sales&Marketing. Absolwent programów szkoleniowych w IMD, Kellogg School of Management, Wharton School. Współpracuje ze Szkołą Główną Handlową jako guest speaker.

Firma: Ipsen Poland

Kontakt z autorem: pawel.ciapala@gmail.com

dr Mikołaj Pindelski

dr Mikołaj Pindelski

W IMMOQEE jest partnerem oraz ekspertem w projektach tworzenia i zarządzania zespołami sprzedaży, rozwijania kompetencji pracowników oraz tworzenia i realizacji strategii sprzedaży. W Szkole Głównej Handlowej w Warszawie kierownik podyplomowych studiów Zarządzania Sprzedażą oraz Zarządzania Produktami i Usługami.

Firma: IMMOQEE, Szkoła Główna Handlowa

Kontakt z autorem: mikolaj.pindelski@immoqee.com

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy