Sztuka Osiągania Rezultatów

Data dodania: 2015-12-17 07:44:10
Sztuka Osiągania Rezultatów

Sprzedaż, Szkolenia i wdrożenia 2016

Przełom roku, zwłaszcza w farmacji, to z jednej strony środek sezonu, z drugiej zaś jak zawsze ostatnie przymiarki do nowego budżetu. W tym roku rynek wrócił na ścieżkę wzrostu i ma szansę utrzymać trend w następnych latach. Niezależnie od bieżących prognoz, podstawowy cel większości organizacji biznesowych, także w farmacji, pozostaje od początku właściwie niezmienny i jest nim zwiększenie sprzedaży oraz szeroko rozumiana poprawa jej efektywności. Metodologie rozwoju sprzedaży i ich dopasowanie do zmieniającego się otoczenia ewoluują z czasem, przenosząc się w różne obszary i nowe media, jednak u swoich podstaw nadal funkcjonują jako podstawowe zasady doboru optymalnej ścieżki działania. Zasadne są więc pytania, jakie elementy wpływają na wzrost sprzedaży? Jakie parametry trzeba wziąć pod uwagę, aby osiągać zamierzone cele? Czy szeroko rozumiane szkolenia powodują spodziewany wzrost efektów?

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Andrzej Kochanek

Andrzej Kochanek

Andrzej Kochanek

Menedżer, konsultant, trener biznesu, coach i mentor specjalizujący się w strategiach rozwojowych, efektywności sprzedaży, innowacjach oraz rozwoju osobistym. Przez 17 lat zajmował się zarządzaniem w firmach farmaceutycznych – krajowych i międzynarodowych w tym giełdowych, jako Dyrektor sprzedaży i Dyrektor zarządzający. Absolwent Executive MBA Illinois State University oraz Politechniki Łódzkiej. W latach 2010/2011 członek zarządu Izby Gospodarczej Farmacja Polska. Łączy duże doświadczenia biznesowe w zarządzaniu z elementami przywództwa, mentoringu oraz psychologicznymi podstawami osiągania rezultatów.

Firma: 4Value Business Consulting

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy