Studium Przedstawicieli Firm Farmaceutycznych 2015

Data dodania: 2015-12-15 23:40:25
Studium Przedstawicieli Firm Farmaceutycznych 2015

Nowe technologie wsparciem w dotarciu do odbiorców promocji

Od dłuższego czasu obserwuje się rosnące zainteresowanie branży farmaceutycznej aptekami, jako źródłem potencjalnego wzrostu sprzedaży. Jest to związane w dużej mierze ze zmianami w otoczeniu prawnym. Pomimo tego, lekarze pozostają najważniejszą grupą docelową wszystkich segmentów rynku. Co więcej, producenci leków wkładają coraz więcej energii w zwiększanie efektywności działań promocyjnych skierowanych do lekarzy oraz poszukują coraz to nowych możliwości wyróżnienia się na rynku i uzyskania przewagi konkurencyjnej. Jednym z kierunków rozwoju jest wykorzystanie nowych technologii w poprawie efektywności i dotarcia do odbiorców promocji.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Krzysztof Gersz

Krzysztof Gersz

Krzysztof Gersz

Z wykształcenia lekarz medycyny. Od 1993 roku związany z branżą farmaceutyczną, przede wszystkim w obszarze marketingu. Doświadczenie zawodowe zbierał w takich firmach jak Servier, BMS, Sanofi, Organon, Teva, Recordati. Od czerwca 2015 jest Dyrektorem ds. Rozwoju Narzędzi Marketingowych w Sequence HC Partners

Firma: Sequence HC Partners

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy