Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Siła Zespołów Sprzedaży
Data dodania: 2013-03-04 07:12:32Nie zapominaj, jak ważną rolę pełni menedżer pierwszej linii
Przemysł farmaceutyczny stoi przed dużymi zmianami wpływającymi na podstawowe aspekty działalności biznesowej. Płatnicy zyskują na znaczeniu, dostawcy usług konsolidują się, a lekarze ograniczają dostęp do siebie przedstawicielom medycznym. Specjalistyka zaczyna być traktowana priorytetowo w stosunku do podstawowej opieki zdrowotnej, czyniąc tradycyjny model sprzedaży mniej efektywnym, podczas gdy konkurenci rozwijają kompetencje key account managementu oraz sprzedaży B2B. Kliento-centryczność jest królem, prowadząc do nowych roli usługowych i sprzedażowych.
W reakcji na wszystkie te zmiany, firmy farmaceutyczne, co nie jest zaskoczeniem, inwestują dużo energii i zasobów w procesy przystosowawcze nastawione na zjednanie funkcji sprzedażowej z dostępnymi szansami rynkowymi. To co jednak nas uderza, to fakt, że budowa zespołu district managerów (DM) - który w rzeczywistości jest pierwszą siłą za zespołem sprzedaży - wynika często z potrzeby chwili, sprowadzając ich do zwykłego, montowanego na szybko, szczebelka korporacyjnej drabinki odpowiedzialności.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.