Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Rozwój wysokoefektywnych managerów sprzedaży
Data dodania: 2012-12-13 10:37:51Większość firm jako wyznaczniki swojej efektywności przyjmuje wyniki sprzedażowe. Każda organizacja życzyłaby sobie, aby z roku na rok wskaźniki sprzedaży rosły, a jej produkty osiągały coraz większy udział w rynku. Aby o to zadbać inwestuje się w strategię marketingową, reklamę oraz, a może przede wszystkim, w siły sprzedaży. Efektywni przedstawiciele marki w terenie to najcenniejsze zasoby ludzkie firmy nastawionej na osiąganie sukcesów sprzedażowych. Należy o nie odpowiednio zadbać, rozpoczynając od odpowiedniej rekrutacji, poprzez objęcie systemem szkoleń, na skutecznie motywującym systemie prowizyjnym kończąc. A co z zarządzaniem siłami sprzedaży? Jaki wpływ na osiągane sukcesy sprzedażowe ma district manager? Jeśli zgodzimy się, że skuteczność przedstawicieli zależy również od skuteczności zarządzania ich managerów, to dbanie o rozwój sił sprzedaży oznacza również dbanie o rozwój managerów. Jak to zrobić? Jak z managera uczynić wysokoefektywnego managera, którego zespół osiąga rewelacyjne wyniki sprzedażowe? Szkolenie, coaching?
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.