Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Recepta na ROI Farmy z Mediów Społecznościowych
Data dodania: 2015-10-27 13:37:28Pięć sposobów na znalezienie przez zespoły marketingowe wartości w mediach społecznościowych
Mierzenie jest czymś naturalnym w branży farmaceutycznej: tabele dawkowania, formuły chemiczne, budżety na testy i budżety potrzebne do wejścia na rynek. Jeśli chodzi o marketing, szczególnie z wykorzystaniem mediów społecznościowych, pomiary zwrotu z inwestycji (ROI) stawiają swe własne wyzwania.
Nie oznacza to, że ROI nie może być mierzony. W branży, która jest dumna z własnej precyzji, głębsze pochylenie się nad poniższymi pięcioma wskaźnikami, pomiarami i insightami, może pomóc w generowaniu i potwierdzeniu wartości twoich programów w mediach społecznościowych, wywierając znaczący wpływ na biznes. To, dla odmiany, może przeniknąć do strategii, a nawet pomóc w pozostaniu w zgodności z wymogami, szczególnie dzięki informacjom pozyskanym od pacjentów.
Zanim będziesz mógł zdecydować o wyborze właściwej metody pomiaru, ważne jest, aby określić cele dla działań w mediach społecznościowych. Czy chcesz dążyć do budowy rozpoznawalności marki nowego produktu? Czy chcesz zwiększyć poziom stosowania produktu w konkretnym regionie lub w grupie demograficznej? Czy chcesz edukować społeczeństwo na temat stanów chorobowych kluczowych dla sprzedaży twoich produktów? Każdy z tych celów, zdefiniowany właściwie, będzie miał istotnie różne miary.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.