Recepta na ROI Farmy z Mediów Społecznościowych

Data dodania: 2015-10-27 13:37:28
Recepta na ROI Farmy z Mediów Społecznościowych

Pięć sposobów na znalezienie przez zespoły marketingowe wartości w mediach społecznościowych

 

Mierzenie jest czymś naturalnym w branży farmaceutycznej: tabele dawkowania, formuły chemiczne, budżety na testy i budżety potrzebne do wejścia na rynek. Jeśli chodzi o marketing, szczególnie z wykorzystaniem mediów społecznościowych, pomiary zwrotu z inwestycji (ROI) stawiają swe własne wyzwania.
  Nie oznacza to, że ROI nie może być mierzony. W branży, która jest dumna z własnej precyzji, głębsze pochylenie się nad poniższymi pięcioma wskaźnikami, pomiarami i insightami, może pomóc w generowaniu i potwierdzeniu wartości twoich programów w mediach społecznościowych, wywierając znaczący wpływ na biznes. To, dla odmiany, może przeniknąć do strategii, a nawet pomóc w pozostaniu w zgodności z wymogami, szczególnie dzięki informacjom pozyskanym od pacjentów.
  Zanim będziesz mógł zdecydować o wyborze właściwej metody pomiaru, ważne jest, aby określić cele dla działań w mediach społecznościowych. Czy chcesz dążyć do budowy rozpoznawalności marki nowego produktu? Czy chcesz zwiększyć poziom stosowania produktu w konkretnym regionie lub w grupie demograficznej? Czy chcesz edukować społeczeństwo na temat stanów chorobowych kluczowych dla sprzedaży twoich produktów? Każdy z tych celów, zdefiniowany właściwie, będzie miał istotnie różne miary.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy