Tworzenie relacji z klientem i lekarzem to wcale nie prosta sprawa. Zarówno ich zapoczątkowanie, budowa oraz eksploatacja sprzedażowa nastręczają licznych problemów. Powstają one głównie w obrębie tworzenia i utrzymywania granicy pomiędzy obcością, przyjaźnią, a znajomością biznesową.
Poleć znajomemu
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.
Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.
Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.
Autorzy artykułu
dr Paweł Ciąpała, dr Mikołaj Pindelski
dr Paweł Ciąpała
Dyrektor Generalny Ipsen Poland, kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze Sales&Marketing. Absolwent programów szkoleniowych w IMD, Kellogg School of Management, Wharton School. Współpracuje ze Szkołą Główną Handlową jako guest speaker.
Firma: Ipsen Poland
Kontakt z autorem: pawel.ciapala@gmail.com
dr Mikołaj Pindelski
W IMMOQEE jest partnerem oraz ekspertem w projektach tworzenia i zarządzania zespołami sprzedaży, rozwijania kompetencji pracowników oraz tworzenia i realizacji strategii sprzedaży. W Szkole Głównej Handlowej w Warszawie kierownik podyplomowych studiów Zarządzania Sprzedażą oraz Zarządzania Produktami i Usługami.
Firma: IMMOQEE, Szkoła Główna Handlowa
Kontakt z autorem: mikolaj.pindelski@immoqee.com