Psychologiczne aspekty budowania relacji z lekarzem i farmaceutą

Data dodania: 2012-08-10 17:02:25
Psychologiczne aspekty budowania relacji z lekarzem i farmaceutą

O budowaniu relacji w procesie sprzedaży napisano wiele: jak jest ważne, potrzebne i nierzadko trudne w realizacji. W licznych publikacjach możemy przeczytać co i jak mówić, jakich gestów unikać, a jakie koniecznie wykonywać, aby wpływać korzystnie na relację z klientem. Skuteczne, zakończone sprzedażą, zbudowanie relacji z lekarzem lub farmaceutą jest wypadkową bardzo wielu elementów. Często tak wielu, że trudne jest dokładne określenie, który przyniósł oczekiwany sukces.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Iwona Lipska

Iwona Lipska

Iwona Lipska

Psycholog, Trener Biznesu, Coach, specjalista zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach. Prowadzi projekty szkoleniowe i warsztaty z zakresu umiejętności miękkich, procesu sprzedaży, obsługi klienta oraz umiejętności menedżerskich dla kadry kierowniczej. Jako Project Manager w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu koordynuje projekty szkoleniowe oraz szkolenia zamknięte.

Firma: Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy