Przedstawiciel dobrze ubrany

Data dodania: 2013-10-22 08:48:57
Przedstawiciel  dobrze  ubrany

Każdy Przedstawiciel Medyczny/Naukowy czy Farmaceutyczny powinien być wizytówką firmy, w której pracuje. Od tego, jak wygląda, często zależy jego skuteczność w promowaniu produktów i osiąganiu najlepszych wyników. Wiadomo bowiem, że poza aspektami merytorycznymi, narzędziami i aktywnościami promocyjnymi Przedstawiciele pracują na relacjach, a tu niestety stare powiedzenie „jak cię widzą, tak cię piszą” sprawdza się jak nigdzie indziej.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Agnieszka Lewandowska

Agnieszka Lewandowska

Agnieszka Lewandowska

Od 2000 roku związana z branżą farmaceutyczną. Najpierw jako Przedstawiciel Naukowy, a od 8 lat w marketingu na stanowiskach Kierownika Produktu i Kierownika Marketingu. Ukończyła studia podyplomowe na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w zakresie: Zarządzanie Ludźmi w Firmie, Zarządzanie i Marketing, a także Psychologia Biznesu dla Menedżerów. W swojej pracy zawsze kieruje się zasadą, że największą wartością w firmie są ludzie.

Firma: ------

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy