Promocja w aptekach w nowej erze refundacyjnej

Data dodania: 2011-12-23 06:38:46
Promocja w aptekach w nowej erze refundacyjnej

Ustawa Refundacyjna wprowadza rewolucyjne zmiany w wielu obszarach związanych z działaniem podmiotów operujących na szeroko rozumianym rynku farmaceutycznym. Jej zapisy będą zapewne miały wymierny wpływ na wynik finansowy wszystkich podmiotów w farmaceutycznym łańcuchu wartości, poczynając od producentów, a na aptekach kończąc. Publikacje obwieszczeń z nowymi limitami i cenami w cyklach dwumiesięcznych oraz wprowadzenie zasady sztywnych marż i cen, w istotny sposób wpłyną na zmianę zachowań podmiotów zajmujących się obrotem produktami refundowanymi, zmuszając przedsiębiorców do zmiany dotychczasowych modeli działania.

Przedstawiciel w aptece 2011/2012 i później...

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Tomasz Kiełczewski

Tomasz Kiełczewski

Tomasz Kiełczewski

W Sequence HC Partners jest starszym konsultantem. Ma dyplom lekarza (AM w Warszawie, 1999). Wiedzę z zakresu zarządzania i marketingu uzupełniał w ramach studiów podyplomowych w WSzPiZ im. L. Koźmińskiego w Warszawie, gdzie uzyskał tytuł MBA (2006). Od 1997 r. związany z rynkiem farmaceutycznym i rynkiem ochrony zdrowia; pracował m.in. w IMS Health, Instytucie Badań i Informacji Szpitalnych, Azyx Geopharma Services,od 2009 roku w Sequence HC Partners.

Firma: Sequence HC Partners Sp. z o.o.

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy