Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Promocja w aptekach w nowej erze refundacyjnej
Data dodania: 2011-12-23 06:38:46Ustawa Refundacyjna wprowadza rewolucyjne zmiany w wielu obszarach związanych z działaniem podmiotów operujących na szeroko rozumianym rynku farmaceutycznym. Jej zapisy będą zapewne miały wymierny wpływ na wynik finansowy wszystkich podmiotów w farmaceutycznym łańcuchu wartości, poczynając od producentów, a na aptekach kończąc. Publikacje obwieszczeń z nowymi limitami i cenami w cyklach dwumiesięcznych oraz wprowadzenie zasady sztywnych marż i cen, w istotny sposób wpłyną na zmianę zachowań podmiotów zajmujących się obrotem produktami refundowanymi, zmuszając przedsiębiorców do zmiany dotychczasowych modeli działania.
Przedstawiciel w aptece 2011/2012 i później...
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.