Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Pacjent Utracony
Data dodania: 2015-07-07 07:50:00Pacjentocentryczność jest słowem bardzo szeroko dzisiaj używanym, ale najczęściej jako pusta fraza bez znaczenia. Wsparcia dla pacjentów jest parametrem, którego zwykle brakuje w równaniach układanych dla generowania wyższych sprzedaży i zwiększania zyskowności. Ponadto, tradycyjny model sprzedaży branży farmaceutycznej, zakorzeniony w jej DNA, pozostawia ją w „trybie promocji” na każdym etapie. Ponieważ promocja bezpośrednia do pacjentów w większości krajów jest zabroniona, uważa się to za jeden z głównych powodów, dla których brakuje spoiwa pomiędzy przemysłem farmaceutycznym a pacjentami. Jednak ograniczenia regulacyjne są często mile widzianym argumentem przeciwko ściślejszej współpracy czy partnerstwu z pacjentami.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.