Pacjent Utracony

Data dodania: 2015-07-07 07:50:00
Pacjent Utracony

Pacjentocentryczność jest słowem bardzo szeroko dzisiaj używanym, ale najczęściej jako pusta fraza bez znaczenia. Wsparcia dla pacjentów jest parametrem, którego zwykle brakuje w równaniach układanych dla generowania wyższych sprzedaży i zwiększania zyskowności. Ponadto, tradycyjny model sprzedaży branży farmaceutycznej, zakorzeniony w jej DNA, pozostawia ją w „trybie promocji” na każdym etapie. Ponieważ promocja bezpośrednia do pacjentów w większości krajów jest zabroniona, uważa się to za jeden z głównych powodów, dla których brakuje spoiwa pomiędzy przemysłem farmaceutycznym a pacjentami. Jednak ograniczenia regulacyjne są często mile widzianym argumentem przeciwko ściślejszej współpracy czy partnerstwu z pacjentami.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Hanno Wolfram

Hanno Wolfram

Hanno Wolfram

Założyciel (1996) i właściciel www.Innov8.de, niemieckiej firmy dostarczającej zmiany oraz projekty konsultacyjne do firm farmaceutycznych w ponad 25 krajach.

Firma: Innov8

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy