Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
O Zaufaniu...
Data dodania: 2011-06-15 11:27:57„Jeżeli chcesz zbudować statek, nie zwołuj ludzi, nie rozdzielaj im zadań, lecz ucz ich tęsknoty za wielkim i niekończącym się morzem”.
Mimo wielu obecnych zmian na rynku farmaceutycznym oraz tych, które pojawią się w przyszłości, fundament sprzedaży nie zmienia się. Przedstawiciel nadal pozostanie krytyczną siłą firmy. Zrozumienie klienta, właściwe przedstawienie produktu, budowanie codziennych relacji z klientem jest praktycznie niemożliwe bez skutecznego Zespołu Przedstawicieli. Coraz więcej mówimy o relacyjnym modelu sprzedaży, który, jak sama nazwa mówi, jest oparty na właściwej długoterminowej relacji z klientem. Oceniamy, że krytycznym elementem jest zaufanie. Na wzajemne zaufanie trzeba zapracować; wymaga zaangażowania w długim okresie czasu.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.