Nowy Model Wizyty Promocyjnej, czyli Sztuka Mówienia o Pacjencie

Data dodania: 2012-08-10 21:31:19
Nowy Model Wizyty Promocyjnej, czyli Sztuka Mówienia o Pacjencie

Na przestrzeni ostatnich kilku lat, a szczególnie w tym roku, zaszło wiele zasadniczych zmian, które wywrą istotny wpływ na prowadzenie wizyt promocyjnych. Zapewne wielu szefów działów promocji i marketingu zastanawia się jak zwiększyć efektywność przedstawiciela medycznego na wizycie? Jaką postawę i wiedzę powinien prezentować przedstawiciel? Jak zwiększyć jego wiarygodność?

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Barbara Bogusz

Barbara Bogusz

Barbara Bogusz

Dyrektor programowy w firmie szkoleniowo-konsultingowej TRANSITION POINT. Związana z rynkiem farmaceutycznym od 1998. Z wykształcenia lekarz. Obecnie w trakcie studiów doktoranckich w Kolegium Rozwoju Przedsiębiorczości w SGH. Posiada doświadczenie pracy w działach: sprzedaży, szkoleń, hr oraz efektywności sprzedaży.

Firma: TRANSITION POINT

Kontakt z autorem: tpoint@onet.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy