Nowe technologie wpisane w DNA firmy

Data dodania: 2015-06-28 11:01:31
Nowe technologie wpisane w DNA firmy

Wykorzystanie kanałów digitalowych w funkcjonowaniu firmy farmaceutycznej

 

Nowe technologie, multichannel, CLM, CRM, to terminy niemal powszechnie funkcjonujące wewnątrz dzisiejszych firm farmaceutycznych. Menedżerowie odpowiedzialni za sprzedaż i marketing coraz rzadziej wyobrażają sobie jakiekolwiek działania bez wykorzystania nowych technologii, w tym technologii mobilnych. W wielu firmach powstały nowe działy dedykowane nowym technologiom, w których zatrudniani są specjaliści doskonale poruszający się nie tylko w obszarach sprzedaży i marketingu farmaceutycznego, ale wiedzą, w jaki sposób wykorzystać najnowsze rozwiązania technologiczne do usprawniania dotychczasowych działań sprzedażowo-marketingowych. Pharmaceutical Representative rozmawia z ekspertem w tej dziedzinie odpowiedzialnym za działania e-marketingowe w Servier Polska, Marcinem Laksem.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy