Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Nowe technologie wpisane w DNA firmy
Data dodania: 2015-06-28 11:01:31Wykorzystanie kanałów digitalowych w funkcjonowaniu firmy farmaceutycznej
Nowe technologie, multichannel, CLM, CRM, to terminy niemal powszechnie funkcjonujące wewnątrz dzisiejszych firm farmaceutycznych. Menedżerowie odpowiedzialni za sprzedaż i marketing coraz rzadziej wyobrażają sobie jakiekolwiek działania bez wykorzystania nowych technologii, w tym technologii mobilnych. W wielu firmach powstały nowe działy dedykowane nowym technologiom, w których zatrudniani są specjaliści doskonale poruszający się nie tylko w obszarach sprzedaży i marketingu farmaceutycznego, ale wiedzą, w jaki sposób wykorzystać najnowsze rozwiązania technologiczne do usprawniania dotychczasowych działań sprzedażowo-marketingowych. Pharmaceutical Representative rozmawia z ekspertem w tej dziedzinie odpowiedzialnym za działania e-marketingowe w Servier Polska, Marcinem Laksem.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.