Nie markuj przywództwa

Data dodania: 2015-07-07 08:21:58
Nie markuj przywództwa

Tylko niektóre firmy rozwijają kolejne pokolenia wybitnych menedżerów.

Przywództwo to nie to samo co zarządzanie. Jednak wiele osób traktuje te pojęcia synonimicznie, nie rozumiejąc zachodzącej pomiędzy nimi istotnej różnicy, jak też zadań, jakie wynikają z każdej z tych ról. Nieporozumienie to przeszkadza w budowaniu firmy i zapewnieniu jej sukcesu w XXI w. Tymczasem przywództwo jest coraz częściej poszukiwane, często jako cudowne remedium na problemy organizacji. Jeśli dołożymy do tego taki termin jak „marka”, powstaje jeszcze większy bałagan. O co w tym wszystkim chodzi?

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Marta Milczewska

Marta Milczewska

Marta Milczewska

Menadżer z wieloletnim doświadczeniem w marketingu w branży farmaceutycznej oraz certyfikowany trener umiejętności miękkich, autorka artykułów na temat zarządzania i marketingu oraz publikacji naukowych (wyd. Texter). Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu oraz podyplomowych studiów na kierunku Psychologia biznesu dla menedżerów (Akademia Leona Koźmińskiego) w Warszawie. Interesuje się psychologią biznesu, pracą i jej wpływem na życie, przywództwem, odkrywaniem talentów oraz motywacją.

Firma: -----

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy