Najlepsze Praktyki: Analizy Komercyjne

Data dodania: 2012-08-10 21:42:15
Najlepsze Praktyki:  Analizy Komercyjne

Gdy relacje pomiędzy marketerami i analitykami komercyjnymi są zarządzane właściwie, może to pomóc marketerom w podejmowaniu bardziej świadomych strategicznych decyzji w stosunku do ich brandów.

W wielu firmach tradycyjna rola badań rynkowych ewoluowała do szerokich analiz komercyjnych, ale zbyt często marketerzy nie potrafią właściwie wykorzystać insightu, jaki one oferują. Z powodu bliskości z marką, marketerzy mają tendencję do przekonań, że to oni wiedzą najlepiej co jest najlepsze dla ich produktu i proszenie o poradę uważają często za zbędne.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy