Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Najlepsze Praktyki: Analizy Komercyjne
Data dodania: 2012-08-10 21:42:15Gdy relacje pomiędzy marketerami i analitykami komercyjnymi są zarządzane właściwie, może to pomóc marketerom w podejmowaniu bardziej świadomych strategicznych decyzji w stosunku do ich brandów.
W wielu firmach tradycyjna rola badań rynkowych ewoluowała do szerokich analiz komercyjnych, ale zbyt często marketerzy nie potrafią właściwie wykorzystać insightu, jaki one oferują. Z powodu bliskości z marką, marketerzy mają tendencję do przekonań, że to oni wiedzą najlepiej co jest najlepsze dla ich produktu i proszenie o poradę uważają często za zbędne.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.