Na ostrzu noża

Data dodania: 2012-10-13 10:45:14

Na zebraniu, w dzień handlowy, takie toczą się rozmowy: „gdyby dział marketingu opracował lepszą strategię, mielibyśmy lepsze wyniki, gdybyśmy mieli bardziej skutecznych przedstawicieli, to byśmy więcej sprzedawali”. Gdyby to, gdyby tamto… Animozjom i wzajemnym pretensjom nie ma końca. Do notorycznie popełnianych firmowych grzechów można zaliczyć tendencje do izolacji, charakterystyczne zwłaszcza dla działu sprzedaży. Często menedżerowie sprzedaży motywują przedstawicieli budując u nich etos „tych najważniejszych” w firmie, tych, którzy przynoszą zyski. Kształtowany w ten sposób silny podział na „my” i „oni” definiuje wzajemne relacje. Do tego dochodzą inklinacje do wywyższania się, a także deprecjacja wagi innych funkcji w wykonaniu pracowników zarówno sprzedaży, jak i marketingu.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Tagi

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy