Myśl Globalnie, Działaj Lokalnie

Data dodania: 2015-12-17 08:06:54

Najskuteczniejsze sposoby sprawienia, aby globalne kampanie marki działały na całym świecie

W świecie globalnego marketingu funkcjonuje pewien paradoks. Żyjemy w czasach, kiedy oczekuje się, że przekaz może zostać rozproszony natychmiast niezależnie od wielkich różnic czasowych, językowych lub geograficznych. Obecnie jesteśmy połączeni bardziej niż kiedykolwiek w historii, ale nadal nie stanowimy zunifikowanego świata. Istnieją ogromne różnice pomiędzy tym, co nas motywuje, co nas inspiruje i co prowadzi naszą markę w stronę sukcesu, w zależności od kontynentu i kultury. Ale nadal myślimy o „globalizacji” tak, jakby nasza kampania marketingowa była możliwa do realizacji na zasadzie analogii, z naszymi lekarzami i pacjentami na całym świecie.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy