Motywowanie przedstawiciela w czasach kryzysu

Data dodania: 2012-08-10 21:55:40
Motywowanie przedstawiciela w czasach kryzysu

Spadek wartości rynku farmaceutycznego jest faktem, spada o 5% a w niektórych segmentach nawet o 15% (za Pharmaexpert), jednocześnie targety są jak sprzed kryzysu, budżet na szkolenia obcięty, coraz większa niepewność zatrudnienia, stres wśród przedstawicieli większy niż kiedykolwiek. Jak w takich warunkach motywować swoich przedstawicieli?

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Mieszko Maj

Mieszko Maj

Mieszko Maj

Psycholog, trener, New Business Manager w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu (www.adeptia.pl). Zajmuje się rozwijaniem kompetencji przywódczych. Autor wielu szkoleń dla kadry kierowniczej. Specjalizuje się w warsztatach poświęconych budowaniu etosu pracowniczego oraz zarządzaniu zespołami sprzedażowymi.

Firma: Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy