Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Mit nowego modelu komercyjnego
Data dodania: 2013-06-24 09:45:24Farma musi odnaleźć nowe konkurencyjne – nie komercyjne – modele sukcesu.
Badanie przeprowadzone przez firmę Cegedim wykazało, że głównym problemem prawie 3/4 menedżerów firm farmaceutycznych jest „zmiana komercyjnego modelu biznesowego”. Rozpaczliwie poszukując nowych modeli handlowych, wielu menedżerów eksperymentowało z mnóstwem różnego rodzaju podejść, w tym restrukturyzacją przedsiębiorstw, reorganizacją działów sprzedaży, zarządzaniem zorientowanym na klienta, wielokanałowym marketingiem i nowymi strategiami dla rynków wschodzących. Niestety, te wysiłki skoncentrowane na handlu, były skazane na niepowodzenie. Ponieważ przemysł farmaceutyczny przeszedł metamorfozę i w swoim cyklu życia zmienił się z handlowego na konkurencyjny, firmy poszukując nowych modeli handlowych na etapie konkurencyjnym, toczą dziś batalie używając do tego celu wczorajszych planów i narzędzi. Branża farmaceutyczna musi odnaleźć nowe konkurencyjne, ale nie komercyjne, modele sukcesu.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.