Mit nowego modelu komercyjnego

Data dodania: 2013-06-24 09:45:24
Mit nowego modelu komercyjnego

Farma musi odnaleźć nowe konkurencyjne – nie komercyjne – modele sukcesu.

Badanie przeprowadzone przez firmę Cegedim wykazało, że głównym problemem prawie 3/4 menedżerów firm farmaceutycznych jest „zmiana komercyjnego modelu biznesowego”. Rozpaczliwie poszukując nowych modeli handlowych, wielu menedżerów eksperymentowało z mnóstwem różnego rodzaju podejść, w tym restrukturyzacją przedsiębiorstw, reorganizacją działów sprzedaży, zarządzaniem zorientowanym na klienta, wielokanałowym marketingiem i nowymi strategiami dla rynków wschodzących. Niestety, te wysiłki skoncentrowane na handlu, były skazane na niepowodzenie. Ponieważ przemysł farmaceutyczny przeszedł metamorfozę i w swoim cyklu życia zmienił się z handlowego na konkurencyjny, firmy poszukując nowych modeli handlowych na etapie konkurencyjnym, toczą dziś batalie używając do tego celu wczorajszych planów i narzędzi. Branża farmaceutyczna musi odnaleźć nowe konkurencyjne, ale nie komercyjne, modele sukcesu.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy