Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Miejsce e-marketingu w marketing mix produktu Rx 2011
Data dodania: 2011-02-11 14:53:29Już od pewnego czasu toczy się w Polsce dość żywy spór o skuteczność e-marketingu jako narzędzia efektywnej promocji leków Rx.
Po jednej stronie barykady stoją ci, którzy mienią się apostołami postępu i nowej myśli, po drugiej – sceptycy, wykazujący, że zainwestowane w e-marketing pieniądze to pieniądze po prostu wyrzucone. Jak się łatwo domyślić, w pierwszej kategorii odnaleźć można przede wszystkim szeroko rozumiane „agencje interaktywne” (czy też jakkolwiek inaczej same się nazywają) promujące i sprzedające nowe narzędzia oraz tych ludzi marketingu, którzy wykonali już pierwsze projekty, czasami się na nich zawiedli, ale po wyciągnięciu wniosków i nauk płynących z porażki (a te bywają bezcenne), dokonali pewnych zmian w założeniach i implementacji i w końcu zaczęli odnosić sukcesy.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.