Marketingowa recepta na sukces

Data dodania: 2014-12-19 16:40:51
Marketingowa recepta na sukces

Product, place, price i promotion, czyli produkt, dystrybucja, cena i promocja… Któż tego nie zna. Klasyka marketingu, czyli marketing mix. Nawet osoby, które z marketingiem nie mają zbyt wiele wspólnego, często wiedzą, o co chodzi. Magiczne 4P, które pozwala działać na rynku, tworzyć strategie marketingowe i docierać do klienta, generując zyski dla firmy. Nic, tylko zacierać ręce i czekać, aż słupki sprzedażowe zaczną rosnąć. Niezawodna recepta na sukces. A może jednak zawodna?

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Marta Milczewska

Marta Milczewska

Marta Milczewska

Menadżer z wieloletnim doświadczeniem w marketingu w branży farmaceutycznej oraz certyfikowany trener umiejętności miękkich, autorka artykułów na temat zarządzania i marketingu oraz publikacji naukowych (wyd. Texter). Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu oraz podyplomowych studiów na kierunku Psychologia biznesu dla menedżerów (Akademia Leona Koźmińskiego) w Warszawie. Interesuje się psychologią biznesu, pracą i jej wpływem na życie, przywództwem, odkrywaniem talentów oraz motywacją.

Firma: -----

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy