MARKETING: Zabawa się Skończyła - I co Teraz?

Data dodania: 2012-12-13 10:26:52

Jeżeli nie jest to spektakularne, pełne fajerwerków rozstanie klienta giganta z agencją gigantem, nie często możemy przeczytać o rozstaniach klienta z agencją i odwrotnie. Podczas gdy często wiemy kto działa w czyim imieniu, lub kto otrzymał ostatnie zadanie wprowadzenia produktu na rynek, bardzo rzadko słyszymy od kuchni, że relacje klienta z agencją popsuły się i zakończyły rozstaniem.
  O co tyle szumu? Przecież to biznes. Zmiany agencji są częścią krajobrazu. Jednak sposób, w jaki postępujemy przed, w trakcie i po zakończeniu współpracy, może wiele powiedzieć o graczach i ich przyszłym sukcesie. Mówi się, że okoliczności nie budują charakteru, one go ujawniają. Koncept ten idealnie wpisuje się tutaj, ponieważ to, jak firma (klient lub agencja) zachowuje się w takich niekomfortowych sytuacjach dostarcza informacji o tym kim one są.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy