Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
MARKETING: Zabawa się Skończyła - I co Teraz?
Data dodania: 2012-12-13 10:26:52Jeżeli nie jest to spektakularne, pełne fajerwerków rozstanie klienta giganta z agencją gigantem, nie często możemy przeczytać o rozstaniach klienta z agencją i odwrotnie. Podczas gdy często wiemy kto działa w czyim imieniu, lub kto otrzymał ostatnie zadanie wprowadzenia produktu na rynek, bardzo rzadko słyszymy od kuchni, że relacje klienta z agencją popsuły się i zakończyły rozstaniem.
O co tyle szumu? Przecież to biznes. Zmiany agencji są częścią krajobrazu. Jednak sposób, w jaki postępujemy przed, w trakcie i po zakończeniu współpracy, może wiele powiedzieć o graczach i ich przyszłym sukcesie. Mówi się, że okoliczności nie budują charakteru, one go ujawniają. Koncept ten idealnie wpisuje się tutaj, ponieważ to, jak firma (klient lub agencja) zachowuje się w takich niekomfortowych sytuacjach dostarcza informacji o tym kim one są.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.