Marketing mobilny w branży farmaceutycznej - fanaberia czy konieczność?

Data dodania: 2013-08-24 08:55:29
Marketing mobilny w branży farmaceutycznej - fanaberia czy konieczność?

Nie ma już chyba w branży marketingowej specjalisty, do którego nie dotarłyby wieści o rosnącym w szybkim tempie znaczeniu komunikacji mobilnej. Ostatnie badania pokazują, że Polska na tle innych krajów z Europy Środkowo–Wschodniej, w zakresie wykorzystania potencjału tego kanału marketingowego raczej zamyka peleton, niż mu przewodzi. Można oczywiście zastanawiać się, czy każda branża musi korzystać z dobrodziejstw i szerokiej gamy funkcjonalności, jakie oferują smartfony i tablety. Farmacja wydaje się jednak segmentem, któremu marketing mobilny stwarza zupełnie nowe możliwości komunikacji z klientami.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy