Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Marketing mobilny w branży farmaceutycznej - fanaberia czy konieczność?
Data dodania: 2013-08-24 08:55:29Nie ma już chyba w branży marketingowej specjalisty, do którego nie dotarłyby wieści o rosnącym w szybkim tempie znaczeniu komunikacji mobilnej. Ostatnie badania pokazują, że Polska na tle innych krajów z Europy Środkowo–Wschodniej, w zakresie wykorzystania potencjału tego kanału marketingowego raczej zamyka peleton, niż mu przewodzi. Można oczywiście zastanawiać się, czy każda branża musi korzystać z dobrodziejstw i szerokiej gamy funkcjonalności, jakie oferują smartfony i tablety. Farmacja wydaje się jednak segmentem, któremu marketing mobilny stwarza zupełnie nowe możliwości komunikacji z klientami.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.