Marketer of the Year 2013

Data dodania: 2014-05-02 08:17:45
Marketer of the Year 2013

Brytyjski prestiżowy magazyn „PharmaTimes” ogłosił w styczniu wyniki konkursu „Marketer of the Year 2013”. W kategorii Marketera Roku spoza Wielkiej Brytanii laureatem głównej nagrody został Polak Artur Krzyżanowski, Business Unit Manager w firmie Bristol-Myers Squibb, który podzielił się z nami swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi trendów w dzisiejszym marketingu farmaceutycznym.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy