Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ludzka Twarz Promocji Elektronicznej
Data dodania: 2012-08-10 21:49:58Aby przejście od wizyt przedstawiciela medycznego do elektronicznych metod sprzedaży mogło być skuteczne musi być połączone z innowacyjnością i ukierunkowaniem na lekarza.
Jednym z najbardziej wyraźnych aspektów zmieniającego się modelu biznesu farmaceutycznego jest obserwowany spadek liczebności zespołów sprzedaży. Niestety, luka powstała w wyniku zmniejszenia zespołów przedstawicieli nie została uzupełniona przez żadne rzeczywiście nowe propozycje i kanały promocji elektronicznej.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.