Ludzka Twarz Promocji Elektronicznej

Data dodania: 2012-08-10 21:49:58
Ludzka Twarz Promocji Elektronicznej

Aby przejście od wizyt przedstawiciela medycznego do elektronicznych metod sprzedaży mogło być skuteczne musi być połączone z innowacyjnością i ukierunkowaniem na lekarza.

Jednym z najbardziej wyraźnych aspektów zmieniającego się modelu biznesu farmaceutycznego jest obserwowany spadek liczebności zespołów sprzedaży. Niestety, luka powstała w wyniku zmniejszenia zespołów przedstawicieli nie została uzupełniona przez żadne rzeczywiście nowe propozycje i kanały promocji elektronicznej.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy