Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Leki biopodobne: W poszukiwaniu właściwej drogi do wyróżnienia się
Data dodania: 2015-02-27 00:06:17Jak firmy będą promować podobieństwa w sposób odróżniający od marki innowacyjnej? Doświadczenie klientów może okazać się kluczowe.
Produkty biopodobne zbliżają się wielkimi krokami. Jak wnieść dodatkową wartość do promocji leków biopodobnych, aby dorównać innowacyjnym gigantom? Wartość wymaga wyjścia dalece poza zwykłe obniżenie ceny i będzie mierzona poprzez pryzmat zestawu unikatowych oczekiwań.
Jeśli planujesz wprowadzić na rynek produkt biopodobny w nadziei zdobycia części wymarzonego rynku, wartego globalnie 169 mld USD – z czego wartość rynku leków biopodobnych prognozowana jest na 35 mld USD w roku 2020 – oznacza to dla ciebie wyjście poza konwencjonalne praktyki. Jest to nowy obszar wymagający zmiany zarówno sposobu podejścia, jak i toku myślenia. Dla tych, którzy planują promocję leków biopodobnych, strategie, które dotychczas dobrze służyły firmom przy małych molekułach generycznych, będą najprawdopodobniej wymagały nowych narzędzi dla efektywnego konkurowania.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.