Koszmar Pozycjonowania Marki

Data dodania: 2012-08-10 16:40:02
Koszmar Pozycjonowania Marki

Nowe wskazanie leku może stać się najgorszym koszmarem nocnym brand managera lub być spełnieniem marzeń. Różnica zależy od perspektywy i strategii brandingu.

Pamiętam rozmowę z kierownikiem marki, który powiedział, „Mam pewien problem. Mój produkt w najbliższym roku otrzyma nowe wskazanie i boję się, że to bardziej zaszkodzi marce niż jej pomoże”. Tego typu wyzwanie nie jest niczym wyjątkowym dla brand managerów.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy