Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Koszmar Pozycjonowania Marki
Data dodania: 2012-08-10 16:40:02Nowe wskazanie leku może stać się najgorszym koszmarem nocnym brand managera lub być spełnieniem marzeń. Różnica zależy od perspektywy i strategii brandingu.
Pamiętam rozmowę z kierownikiem marki, który powiedział, „Mam pewien problem. Mój produkt w najbliższym roku otrzyma nowe wskazanie i boję się, że to bardziej zaszkodzi marce niż jej pomoże”. Tego typu wyzwanie nie jest niczym wyjątkowym dla brand managerów.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.