Kino może Leczyć

Data dodania: 2011-12-23 07:29:37
Kino może Leczyć

Dzisiejszy rynek wymaga innowacyjnych pomysłów marketingowych. Jesteśmy zmuszeni do ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań. Wydawać się może, że product managerowie zagospodarowali już wszystkie możliwe kanały dotarcia do potencjalnych klientów. Na szczęście wciąż istnieją media o nie do końca odkrytym potencjale. Kino – od dziesięcioleci jest źródłem wrażeń, ale nie tak dawno stało się również nowoczesnym narzędziem komunikacji reklamowej.
 

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Dagmara Iwaniak

Dagmara Iwaniak

Dagmara Iwaniak

International Marketing Manager w New Age Media. Dołączyła do zespołu NAM w 2008 roku. Do jej zadań należy koordynacja działań marketingowych dla oddziałów NAM w Polsce, Czechach, na Węgrzech, Słowacji i w Rumunii, jak również wdrażanie systemów wsparcia sprzedaży reklamy kinowej w poszczególnych krajach. Jest magistrem Zarządzania SWSPiZ, posiada tytuły Master of Science in Professional Communication oraz MBA Clark University (USA).

Firma: New Age Media

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy