Kierownikowi dziękujemy za udział w wizycie

Data dodania: 2012-08-10 15:45:43
Kierownikowi dziękujemy za udział w wizycie

Dziś, jak zwykle jako Kierownik Regionalny, towarzysz w wizytach Przedstawicielowi ze swojego zespołu. Wiadomo, że firma kładzie nacisk na coaching i wspólne wizyty – to poprawia efektywność pracy. Kiedy w końcu lekarz zaprasza przedstawiciela do gabinetu wchodzisz razem z nim i... słyszysz pospieszne: „Panie Kierowniku, proszę żeby pan nie uczestniczył w spotkaniu”. Na pytanie „Dlaczego?” – pada krótkie: ”Takie mamy zasady w naszej przychodni”. Znasz to ze swojego doświadczenia? W takim razie witaj w nowych czasach!

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Barbara Bogusz

Barbara Bogusz

Barbara Bogusz

Dyrektor programowy w firmie szkoleniowo-konsultingowej TRANSITION POINT. Związana z rynkiem farmaceutycznym od 1998. Z wykształcenia lekarz. Obecnie w trakcie studiów doktoranckich w Kolegium Rozwoju Przedsiębiorczości w SGH. Posiada doświadczenie pracy w działach: sprzedaży, szkoleń, hr oraz efektywności sprzedaży.

Firma: TRANSITION POINT

Kontakt z autorem: tpoint@onet.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy