Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jeszcze raz o zaufaniu!
Data dodania: 2016-02-26 23:05:13Mimo wielu obecnych zmian na rynku farmaceutycznym oraz tych, które pojawią się w przyszłości, fundament sprzedaży nie zmienia się. Przedstawiciel był, jest i nadal pozostanie krytyczną siłą firmy. Zrozumienie klienta, właściwe przedstawienie produktu, budowanie codziennych relacji z klientem, jest praktycznie niemożliwe bez skutecznego Zespołu Przedstawicieli. Coraz więcej mówimy o relacyjnym modelu sprzedaży, który, jak sama nazwa mówi, jest oparty na właściwej długoterminowej relacji z klientem. Oceniamy, że krytycznym elementem jest zaufanie. Na wzajemne zaufanie trzeba zapracować; wymaga zaangażowania w długim okresie.
Czasem przez jeden krok łatwo je osłabić lub stracić. A utrata zaufania może być procesem nieodwracalnym. Dlatego, podobnie jak w tańcu, w relacjach z klientem liczy się każdy krok. Zaufanie wymaga bycia szczerym zarówno z samym sobą, jak i z innymi. Zaufanie oznacza, że nie podejmujemy zobowiązań, których nie możemy dotrzymać, bez względu jak bardzo byśmy chcieli to zrobić. Oznacza poświęcanie się.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.