Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jaka jest przyszłość iPada w farmie?
Data dodania: 2014-05-02 18:44:15Po trzech latach ery dominacji Apple wśród tabletów, bardzo niewielu twórców traktuje iPad jako coś więcej niż tylko osławiony ekran dotykowy działający w próżni. Marketerzy firm farmaceutycznych są szczególnie winni tej sytuacji: znaczna większość pracy na tabletach w naszej branży polega na „skomputeryzowanych” prezentacjach dla Przedstawicieli Medycznych do pokazywania ich lekarzom. Takie prezentacje wykorzystują często pełnię możliwości wizualnych tego medium, z porywającymi grafikami, wielotorowością informacji oraz możliwością kastomizowania przez przedstawiciela prezentacji na indywidualne potrzeby lekarzy.
Jednak lekarze nie oczekują pięknych obrazków, oni oczekują pomocy – sposobów na poprawę jakości ich praktyki lekarskiej, skuteczności w leczeniu i metod wpływania na wyniki terapii pacjentów.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.