INBOX zero… czyli jak okiełznać pocztę elektroniczną

Data dodania: 2015-08-28 17:25:33
INBOX zero… czyli jak okiełznać pocztę elektroniczną

Pamiętasz moment otwarcia skrzynki mailowej po powrocie z urlopu? Stres, który wywołała trzy lub czterocyfrowa liczba przy napisie INBOX oznaczająca wiadomości nieprzeczytane? I tytuły krzyczące: urgent, reply ASAP, reminder.
  

Pamiętasz lęk przed tym, że znowu zawalisz bieżące rzeczy, bo najpierw musisz przekopać się przez dziesiątki mniej lub bardziej istotnych maili? Jeśli tak – to ten artykuł może Cię zainteresować! Zwłaszcza, że wg badań McKinsey & Company czas, który poświęcamy na czytanie i odpowiadanie na maile to ok. 30% całego spędzanego w pracy.
  

25 lat temu pierwszy raz w Polsce została odebrana wiadomość wysłana drogą elektroniczną. Dzisiaj ta forma komunikacji jest tak oczywista, że nawet mówiąc „prześlę Ci wszystko pocztą” mamy na myśli drogę elektroniczną, a nie tradycyjną przesyłkę. Zresztą od wielu lat e-mail może być dowodem w sprawach sądowych czy formą składania formularza podatkowego. To najlepiej świadczy o jego roli we współczesnym świecie.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Piotr Zglinicki

Piotr Zglinicki

Piotr Zglinicki

Absolwent wydziału lekarskiego Akademii Medycznej w Warszawie. Zajmował stanowiska od Reprezentanta Medycznego przez District Sales Managera, Sales Managera po Business Unit Managera w firmach Wyeth i Amgen. Specjalizował się w tworzeniu zespołów sprzedażowych i wprowadzaniu nowych produktów leczniczych na rynek polski.
  Obecnie właściciel firmy Be Wise, trener, konsultant, coach, akredytowany partner firmy Insights® Learning and Development. Jest autorem wielu nowatorskich projektów szkoleniowych (m.in. z zastosowaniem nowoczesnych technologii) oraz doradcą w zakresie zarządzania w organizacji oraz marketingu.

Firma: BeWise

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy