Farmacja 2.0

Data dodania: 2011-02-13 12:01:25
Farmacja 2.0

Marka jako usługa

U swego zarania Internet kojarzył się nam z dźwiękiem modemu, a pojawienie się przeglądarek graficznych było wielką rewolucją. Wraz z rozwojem Sieci pojawiały się nowe rodzaje serwisów i usług – wcześniej w ogóle nieznanych. Google, Amazon, Wikipedia, YouTube tworzyły nową ofertę dla konsumentów. Obecnie, w fazie „dojrzewania” mamy Twittera, czy Facebook, a iPhone (smartfony) oraz iPad (tablety) zmieniają sposób korzystania z zasobów Sieci.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Aaron Uydess

Aaron Uydess

Sales and Marketing Excellence Director

Firma: Novo Nordisk

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy