Facebook nie dla wszystkich

Data dodania: 2011-04-15 16:27:58
Facebook nie dla wszystkich

Najnowsze badania agencji interaktywnej K2 pokazują, że użytkownicy Facebooka traktują na równi profile znajomych z profilami marek. Nic dziwnego, że polskie firmy coraz częściej wykorzystują ten portal do prowadzenia komunikacji z klientami.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Dariusz Goźliński

Dariusz Goźliński

Dariusz Goźliński

Wspólnik w GreyTree D. Goźliński i Wspólnicy SP.J.

Firma: GreyTree D. Goźliński i Wspólnicy SP.J.

Kontakt z autorem: office@greytree.pl, www.greytree.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy