Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Evidence Based Marketing
Data dodania: 2011-02-15 19:03:16Kiedyś medycynę uważano za sztukę, opierającą się na indywidualnym doświadczeniu i wiedzy intuicji lekarza. Dziś obowiązuje zasada EBM (Evidence Based Medicine) – decydują empiryczne dowody z badań klinicznych. Podobna przemiana nastąpiła w świecie marketingu. Wprawdzie uprawianie go zawsze będzie wymagać odrobiny artystycznej wyobraźni, ale trudno dziś wyobrazić sobie decydowanie o marketingowych inwestycjach bez ”naukowego”, empirycznego właśnie uzasadnienia. Zalecenie, by w zarządzaniu produktem opierać się na wnioskach z regularnie prowadzonych badań rynkowych nazwałbym zasadą „EVIDENCE BASED MARKETING”.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.