Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Evidence Based Marketing. „Skoncentruj się…”
Data dodania: 2011-06-15 11:47:54Jak rozumne i dobrze zaprojektowane badania rynkowe pomagają skuteczniej prowadzić business?
Jednym z ważniejszych problemów, z którymi mają do czynienia Zespoły Sprzedaży pracujące z lekarzami, jest poprawne „wytargetowanie” najlepszych klientów. Wizyty to bardzo drogie „medium” zatem trzeba nim gospodarować z dużą rozwagą. Zwykle budżet sprzedaży nie pozwala na to, by regularnie odwiedzać wszystkich lekarzy danej specjalizacji. Znana powszechnie Reguła Pareto mówi, że większość sprzedaży w danej grupie klientów jest generowana przez jej mniejszość. Weźmy dla przykładu ginekologów. Teoretycznie, każdy lekarz z tej kilkutysięcznej specjalizacji mógłby przepisywać preparaty HRT (hormonalnej terapii zastępczej). W praktyce jednak okazuje się, że znaczna część z nich, może nawet większość – ma tak mały potencjał preskrypcyjny, że odwiedzanie ich nie będzie opłacalne.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.