Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
eMarketing w Farmacji
Data dodania: 2011-02-11 15:16:47Co to właściwie jest ten tajemniczo brzmiący eMarketing w farmacji?
Otóż, to nic innego jak zwykły, tradycyjny marketing, z tym że wykorzystujący innowacyjne kanały komunikacji. I tak, ulotkę możemy porównać z emailingiem, reklamę prasową z reklamą banerową na stronach internetowych, a konkursy na konferencjach z quizami podczas konferencji online. Przykłady takie można bez wątpienia mnożyć.
Oczywiście dobrze przygotowany emailing nie może być scanem ulotki, bo będzie mało atrakcyjny. Formę musimy przystosować do narzędzia, na którym będzie on prezentowany – w tym przypadku do monitora komputerowego.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.