eMarketing w Farmacji

Data dodania: 2011-02-11 15:16:47
eMarketing w Farmacji

Co to właściwie jest ten tajemniczo brzmiący eMarketing w farmacji?

Otóż, to nic innego jak zwykły, tradycyjny marketing, z tym że wykorzystujący innowacyjne kanały komunikacji. I tak, ulotkę możemy porównać z emailingiem, reklamę prasową z reklamą banerową na stronach internetowych, a konkursy na konferencjach z quizami podczas konferencji online. Przykłady takie można bez wątpienia mnożyć.

Oczywiście dobrze przygotowany emailing nie może być scanem ulotki, bo będzie mało atrakcyjny. Formę musimy przystosować do narzędzia, na którym będzie on prezentowany – w tym przypadku do monitora komputerowego.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Grzegorz Firczyk

Grzegorz Firczyk

Grzegorz Firczyk

Związany z firmą Polpharma od blisko 8 lat. Swoją karierę w farmacji rozpoczął od pracy przedstawiciela medycznego. Następnie awansował do działu marketingu, gdzie między innymi skutecznie wprowadził na rynek kilka nowych leków. Obecnie, od ponad 2 lat, kieruje zespołem eMarketingu osiągając duże sukcesy w prowadzonych projektach eMarketingowych. Twórca wielu innowacyjnych koncepcji eMarketingowych dla produktów Rx, HOSP oraz OTC. Na co dzień, wraz z zespołem, udziela pełnego wsparcia działom marketingu podczas przygotowania, przeprowadzania i rozliczania kampanii wykorzystujących innowacyjne kanały komunikacji.

Firma: Polpharma

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy