Edetailing efektywnym wsparciem sprzedaży

Data dodania: 2012-02-25 15:55:24
Edetailing efektywnym wsparciem sprzedaży

Najprościej edetailing w branży farmaceutycznej można określić jako multimedialną technologię przekazu edukacyjnego lub perswazyjnego, który jest skierowany do danego odbiorcy, najczęściej lekarza. Obecnie edetailing uważany jest za jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingu bezpośredniego, stosowane przez coraz więcej firm farmaceutycznych przy wykorzystaniu tabletów PC, iPadów lub serwisów www. Po stronie mocnych atutów systemów edetailingowych jest m.in.: praktycznie nieograniczona możliwość kreowania skutecznego przekazu, technologia, raporty i statystyki, a całość przy relatywnie niskich kosztach i policzalnym ROI (z ang. return on investment - zwrot z inwestycji).

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Dariusz Goźliński

Dariusz Goźliński

Dariusz Goźliński

Wspólnik w GreyTree D. Goźliński i Wspólnicy SP.J.

Firma: GreyTree D. Goźliński i Wspólnicy SP.J.

Kontakt z autorem: office@greytree.pl, www.greytree.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy