Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Edetailing efektywnym wsparciem sprzedaży
Data dodania: 2012-02-25 15:55:24Najprościej edetailing w branży farmaceutycznej można określić jako multimedialną technologię przekazu edukacyjnego lub perswazyjnego, który jest skierowany do danego odbiorcy, najczęściej lekarza. Obecnie edetailing uważany jest za jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingu bezpośredniego, stosowane przez coraz więcej firm farmaceutycznych przy wykorzystaniu tabletów PC, iPadów lub serwisów www. Po stronie mocnych atutów systemów edetailingowych jest m.in.: praktycznie nieograniczona możliwość kreowania skutecznego przekazu, technologia, raporty i statystyki, a całość przy relatywnie niskich kosztach i policzalnym ROI (z ang. return on investment - zwrot z inwestycji).
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.