Dział Marketingu i Dział Sprzedaży. Czy to jest jeden zespół?

Data dodania: 2011-04-15 15:20:04
Dział Marketingu i Dział Sprzedaży. Czy to jest jeden zespół?

Współpraca marketing–sprzedaż. Od razu nasuwa się garść pytań: Czy możliwa jest współpraca? Jak zbudować wzajemne zaufanie? Kto jest winien gdy produkt nie sprzedaje się? Zła strategia marketingowa, czy słabi przedstawiciele? Kto jest ojcem sukcesu: marketing czy sprzedaż?

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Arkadiusz Homa

Arkadiusz Homa

Arkadiusz Homa

Product Manager CNS, Pfizer Polska Sp. z o.o., wcześniej Product Manager (Meridia) w Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o.

Firma: Pfizer Polska Sp. z o.o.

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy